Vädret

herre gud min skapare vad varmt det har varit idag, runt 30 grader. Kvavt och äckligt, jag är super glad för sommaren men att känna att åskan när som helst kommer braka loss är inte riktigt vad jag vill..

Det höll ut till runt 16.00 innan det öste ner regn, åskan dundrade och blixtrarna sken.

Jag gick till Waynes med Sara och satt där ett tag innan vi satt i labbet och höll på med hennes inlämning!

Vill tacka våra kära landslags herrar för en bra match, vist det va Finland men mål är för sjutton alltid kul vilket motstånd det än är! Zlatan har skills han, kul att se han spela glatt och lekfullt igen!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nu är det snart bara timmar kvar tills du är hemma

2011-06-08 @ 05:51:57
Postat av: Anonym

Ja och det är otroligt härligt! :)

2011-06-08 @ 08:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0