Min vecka!

Ja vad ska man säga, nationaldagen är över och blev en god kycklingsallad för att fira! Göttigt värre!

Nu har jag precis kollat på nittileaks och 1998 var det idag, intressant synd att jag va lite för liten för att komma ihåg alla nyheter, känns som att man ska vara lite äldre.

Mitt schema för veckan
Måndag: över, bara sömnen kvar
Tisdag: plugg till tenta och tvättning. Ringa tunabyggen
Onsdag: plugg till tenta plocka ner tvätt och packa
Torsdag: Tenta, redovisning (hoppas jag inte är en av dom som slumpvist behöver redovisa) SOMMARLOV
Fredag: Packa det sista och damma av, Syster kommer upp.
Lördag: Hemfärd och jag kommer inte se Borlänge förrän sista augusti!

Jag vill nog hem väldigt mycket jobbigt bara att det känns så långt bort. Kom på att det är antagligen blir mitt sista sommarlov för pluggar jag vidare måste jag antagligen jobba hela dom somrarna, tanken var ju det nu också men blev ju inte så.. :(  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0