Home sweet home

Nu är jag ju hemma, har varit några super härliga dagar.

En tripp hem med syster skedde i Lördags, gick super super bra duktig förare! När vi anlände till Hässelby blev det inköp av jordgubbar och inväntan av mor samt Roger, Alba och Linnea. Blev en fika i den soldrängta balkongen (som även är tillsalu eller hela lägenheten är ju det så först till kvarn).. Sen blev det förar byte och mamma körde hela vägen ut till sommar ön nummer 1 (inte Gotland utan Muskö), där väntade pappsen med sin superhjälte tröja! Min Familj är världens bästa

Söndagen fylldes av födelsedags middag hemma hos mormor och morfar, hela tjocka släkten var där. Vi åt super god mat och efterrätt. Blev en massa prat och mys.

Måndagen blev en tidig dag, klockan 5. Jag och Pappa skulle nämnligen segla in till Stan och det tar ju sin tid. Super skön dag vi kunde inte haft det bättre med vädret, segling i majoriteten av tiden. Tack pappsen för en super trevlig segeltur!

Nu sitter jag här och väntar in min mor som ska komma från jobbet!

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Ehh..inte Gotland utan Muskö ? Förstår att det kan vara svårt att skilja öarna emellan men tror säkerligen du menade : Inte ÖLAND utan Muskö. Skildnaden ? Öland > Gotland. Det kommer du snart få erfara :) Skönt att du är hemma nu. Verkligen glad för din skull. Du är skitduktig i skolan så det förtjänar du. Nä ska chacke lite Tv igen. Snart läggdags, Klockan är 01:21 nu Hehe men går på helg imorn. Loove ya :D / Korken

2011-06-16 @ 01:25:17
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-22 @ 19:57:27
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0