Hemlängtan!

Jobbigast just nu är att jag har en sån sjuk hemlängtan känns inte som att den går att trösta just nu på annat sätt än att åka hem.. Vist det är bara en vecka kvar tills jag slutar och får bege mig hem men HALLÅ det är lång tid..
Hemlängtan skulle kanske hjälpa lite om jag fick bli klar någon gång men det jag gör just nu är ett evighetsjobb utav dess like, finns alltid något att ändra på något som blir lite snett en reklektion som ligger fel.. Men just nu bryr jag mig inte.. Vill bara få ett resultat som jag kan stå för och skicka in. Man kan ju bli tvungen att öppna upp den på kanonen och ser det ut som det gör nu så vill jag icke!
Varför har alla andra lov? Känns som om varenda kotte skriver om sommarlov på facebook, jag vill också men nej nej jag sitter här och väntar på att få skriva en tenta och bli klar med inlämningsuppgifter! Blä för det här!

Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-02 @ 13:15:38
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0