Grill, rendrering och nationaldag!

Igår va en super kul kväll med Fanny och Sara, blev grillning av fläskytterfilé på engångsgrillar en god sallad och Marängsviss (uttala det som ni vill). GÖTT GÖTT!! Detta för att fira att sommaren är här och skolan är slut (inte än). Men Fanny skulle hem så det var tvunget att bli så!
Nu sitter jag i skolan igen, lärde mig ett nytt sätt att rendrera bara en liten bit så nu kanske inte hela dagen går åt till att sitta här och se rolig ut utan jag kanske kan fixa det lite snabbare! hmm måste bara få till bakgrunden och sånt skoj!
Så hur ser allas helg ut, min består av skola och ska försöka börja packa en aning. Kanske göra en grundstäd så jag kan ta en lite lättare grovstäd, eller är det kanske tvärt om man måste göra! :S Ska springa och boka tvättid tills på måndag också. Kommer alltså fira nationaldagen i tvättstugan.

Kommentarer
Postat av: carina

Hur man firar nationaldagen har ingen betydelse:) bara man gör det sedan att det finns roligare sätt kan jag hålla med om:) massor av kramar

2011-06-02 @ 11:23:56
Postat av: Nathalie

jo det finns det verkligen men blir nog inge speciellt firande (brukar ju inte fira riktigt heller) Men kanske blir att vara lite ledig iaf! :D

2011-06-02 @ 11:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0