Who the fuck is Alice?

Idag har varit en mysdag, bara tagit det lugnt, pluggat och ätit god mat. Har kommit en bit nu i boken men måste försöka effektivisera mig lite tror jag. Men men.

Har även sett Alice i underlandet, hmm vad ska man säga. Den var väll otroligt konstig och det kändes som om den var super duper inveklad och helt plötsligt var den slut och det som var invecklat innan var bara något helt vanligt. Men nu är den sedd och gillar hur dom gjort den trots att handlingen kanske inte var min favorit men man kan inte ändra på den allt för mycke. Måste erkänna att jag faktiskt inte sett eller läst Alice i underlandet innan så jag gick in med helt tom hjärna.

Imorgon blir det spinning, ska bli otroligt skönt. Det blir ett lunchpass vid 11.45 på gymmet där pappa tränar. Får se hur mycket som försvunnit ur benen. Ska även bli kul att se hur passen är upplagda jämfört med passen i Borlänge.

Sen efter imorgon är det helg vilket innebär massa plugg. Tänkte bli klar med min bild i helgen så jag hinner tänka igenom den en massa gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0