Tillbaka

Nu är jag tillbaka i Borlänge, jag känner mig väll kanske inte som den nöjdaste personen i Sverige men jag måste nog försöka vara det.

Positivt
- Nästa måndag är jag exakt halvvägs, vad kan stoppa mig nu.
- Klar med inlämningsuppgiften
- Har världens bästa familj och pojkvän
- Väntar på en god pastasås som står och puttrar på plattan

Negativt
- Kryp i lägenheten, men som förhoppningsvist är döda nu efter sanering men ska trots det ringa Tunabyggen och be dem spruta i mitt rum också
- Tv licens ska betalas då dom springer runt och knackar på dörren, men det gäller att göra rätt för sig. Anser faktiskt att man bör betala Tv licens men att studenter och dylikt borde få rabatt, man kommer ju betala den hela livet.
- Saknad efter det bästa som finns i livet, familj och pojkvän

Nej dags att hämta maten och plugga lite.

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Nathalie. Du är underbar. Allt kommer att vara mycket bra där. Precis som du säger. NU är det bara 3 terminer kvar!!!! Det är inget. Du är världens bästa. Du är min IDOL. Helt seriöst. Love ya <3<3

/Älsklingen

2011-01-18 @ 01:07:42
Postat av: Beillon

Tack älskade vän. Du är underbar och helt bäst. Jag tycker att du är otroligt duktig i ditt jobb och är så stolt över dig som kämpar på. Älskar dig av hela mitt hjärta! <3

2011-01-18 @ 07:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0