Resultat av en dag på stan

Igår var det stan med mamma, syster yster och bebis! Va riktigt kul kanske inte den bästa rean men lite fynd fann vi här och där. Jag kom hem med:
- Tårtform i silikon, det står Happy birthday utstående från formen
- En tjocktröja
- En Mössa
- Ett spel till båten
- TVå koppar.
- Träningsbyxor och tröja
- Bok att skriva i

Och lite smått och gott. Något som däremot inte var gott var kanelbullegodis som jag köpte för skojs skull. De har en underlig smak som jag inte gillar men ändå gillar. Hmm tror det blir soppen med dom.

 I övrigt så åt vi god mat och drack latte, kaffet som förra gången var något av det godaste jag druckit men som idag var starkt och smakade mer som en kopp kaffe med lite mjölk i istället för den goda latten som den en gång hade varit. Men mysigt hade vi och mycket skratt blev det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0