Livet

Har tagit mig en liten paus i läsandet och sitter nu och funderar lite.

Jag har det så otroligt bra, har i stort sätt allt jag vill ha och behöver. Livet är verkligen toppen att leva, jag måste försöka sluta tycka saker är jobbigt och tråkigt. För här sitter jag i Sverige med världens bästa familj, jag studerar till något jag verkligen vill och jag har min älskade älskling. Vist jag skulle kunna tycka att distansen är otroligt jobbig och djävulsk men när man har så mycket kärlek som vi har tillsammans spelar avståndet ingen roll. Jag kan inte säga att det är jobbigt när jag vet att för varje dag kommer vi närmare varandra, det är ett och ett halvt år kvar innan vi kan söka jobb på gemensam ort och hitta någonstans att bo tillsammans.

År 2011 är mitt år, ett år fyllt av glädje, skratt och mysigheter. Jag ska skapa ett fokus som jag aldrig skådat innan, för i år är inget jobbigt bara lättsamt och roligt.

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Du har helt rätt. Man ska inte klaga. Det är idiotiskt och gynnar verken mig själv, dig eller någon annan. Man ska, precis som du säger fokusera på dom sakerna som ÄR bra. Jag älskar dig. 1½ år är inget! Du är bäst. DU är ALLT!



/ Älsklingen

2011-01-04 @ 23:05:11
Postat av: Nathalie

Älskling älskade vän, du och jag är bäst tillsammans!

2011-01-08 @ 13:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0