Igår Markaryd idag Borlänge

Igår kom jag upp till Borlänge igen, det tog mig hela 10 timmar. Världens längsta bussresa, hörde folk som klagade på att de åkt buss ända från Göteborg bara det att jag också hade gjort det + 2 timmar till.

Men upp kom jag, saknar killen otroligt mycket men nu är det en ny vecka med nya kurser som står på tur och just nu lutar det emot en resa ner igen redan vecka 8, va lite dyrt kanske men får se vore mysigt!

Denna dag kommer bestå av en kursstart i bildanpassning för publicering (kanske den hette) sen in på Willys för att köpa ägg och advokado innan jag beger mig hem och väntar på spinningen som går av stabeln klockan 17.30, göttigt.

Dags att fica block och penna till skolstarten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0