I väntan på pappa!

Nu sitter jag och väntar på pappsen som kommer hem med 7 bussen. Har förberett maten lite så det bara är att värma på lite innan han ska anlända. Idag blir det äntligen blodpudding, kanske lite konstigt att längta efter det men det är så sjukt gott.

Har varit riktigt seg idag, kanske har att göra med att jag läst i min bok och det stod inget viktigt på 70 sidor. Tror jag skrev ner något som att man kan ställa in bridge att se ut som man vill, sen insåg jag att allt det är samma som alla andra program kanske några grejer som är smart och kul att veta men tror inte de kommer på tentan.. Eller jag hoppas väll inerligt.. Vill ha en testtenta nu, vill veta hur den kommer vara upplagd och vad som kan komma på den teoretiska delen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0