Hem

Nu är jag hemma igen :( Eller jag tycker väl att det är skönt att vara hemma men trist att älsk inte är här..

Fick skjuts till Ljungby av busungen, blev mycket härlig väntan med honom eftersom min buss som jag skulle ta skulle direkt till Stockholm (ååå varför första gången som jag inte tar bussen hela vägen hem). Jag åkte sen bussen till Jönköping där jag mötte upp familjen för en snabb middag innan vi åkte vidare upp mot vinterlandet i Stockholm, snö snö och åter snö.

Nu sitter jag här efter att ha kollat på lite tv med mor och far, ska snart sova lite.

Älsk tack för kylplattan, den fungerar super

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Min älskling. Ska snacka med chefen på jobbet imorn om arbetstiderna...Bra att plattan fungerar bra. Nu slipper du förhpnningsvis överhettning :)

Du är helt underbar. Älskar dig



/Älsklingen

2011-01-03 @ 00:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0