Sista plugget!

Tog en paus i pluggandet för att uppdatera här lite, idag var det sista föreläsningen innan tentan. Det är slut på nya saker att lära sig och nu ska man "bara" lära sig allt men det ska nog gå super bra! Vi fick veta att tentan kommer ske på data över fronter, inte super taggad inför det men det ska väll gå iaf.

Va i skolan från klockan 10 idag, vi jobbade med ekonomi uppgiften och känns riktigt bra nu, ska bara diskutera det sista hemma och skriva ihop och lämna in och sen är det klart. Sweeeeet

Sista rycket med kvaliteten (förhoppningsvist), saknar 1,5 poäng på duggorna och det ska väll inte vara omöjligt tycker jag. Men man vet ju aldrig, tar han något jag absolut inte kan så vist. Men ska lära mig de sista punkterna i de miljoner listorna i värsta fall blir det en tur upp till Borlänge på Onsdag nästa vecka för att skriva tenta men det ska nog inte behövas.

Annars så ska jag städa ordning, packa och laga god kycklingsallad. Men nu är det dags att sätta sig med listorna (saknar pappa som förhörare inför proven men det blir kanske hjälp inför ekonomitentan)

Ses snart där hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0