På väg!

Nu är jag äntligen påväg till älsklingen! Åkte från Borlänge vid 14 tiden och anlände till Stockholm vid 16 där väntade världens bästa syster och trollungen.. Blev en snabbdejt med macka på centralen innan mitt tåg skulle gå! Klockan 17 bar det iväg mina sista timmar innan jag skulle möta snutte!

Jag har lyckats bunkra upp med alla mat som man kan tänka sig men blev totalrensing i kylen! Men efter mackan på centralen så tror jag nog att min mat kommer bli min lunch imorgon! Då ska jag nämnligen vara ensam hemma hos älskling, han åker till jobbet vid 11 och sen kommer hans mamma och pappa hem vid 17 så jag har några timmar att fördriva med plugg och plugg...!

Ser frame mot att träffa honom var allt för länge sen, snart bara 3 timmar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0