I Markaryd

Sitter i älsklingens rum, äntligen är han hemma igen! Har under dagen haft det riktigt mysigt han åkte iväg vid 11 så jag hade en timme på mig att plugga innan hans mamma kom hem på lunch. Det var riktigt kul att sitta och prata lite! Jag pluggade lite till, gick väll så där men ska lära mig det förr eller senare men före tentan iaf! Klockan 2 gick jag för att ta en liten paus och sova lite då tänkte jag väll en kvart och max en halvtimme två timmar senare vaknar jag upp och det är bara att inse jag börjar nog bli sjuk..

Det roligaste var att jag drömde att älsklingens mamma kom hem och kikade in och sa att hon bara skulle tvätta händerna innan hon gick så jag kunde ligga kvar och sova, jag fick inte upp ögonen och somnade om.. När jag sen vaknade viste jag inte om hon hade varit hemma eller inte så var tvungen att fråga när hon kom hem men hon hade inte varit hemma..

Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på, älskling sitter och spelar lite ska väll kolla på en film eller något innan vi slumrar in.. Imorgon blir det Väla om vi har tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0