Helgen som varit!

Nu är jag tillbaka i Borlänge igen efter en helg hemma med familjen, det var hårt att vara hemma är super duper trött just nu trots att jag har sovit på tågresan upp och sen när jag kom hem efter föreläsningen men så är det blir nog pigg imorgon iaf!

I fredags var det dags att köra runt båten, roligaste är att från där vi har båten och där vi tar upp den är det inte alls långt men eftersom någon valde att bygga en kanal med låga broar är vi tvugna att åka runt hela ön (eller halva blir det). Men inte klaga på det var ju så härligt, iaf första biten då man kunde sitta i lä och solen sken men så fort vi rundade en kant så blåste det på och det bröjade till och med att snöa! :P Någon gång ska ju vara första gången. Men när vi väl var framme och fått av seglen så var man ganska så genom frusen..

I Lördags var vi på Ladies night, det var super bra. Bra musik, roliga skämt och kul stämning. Vi åt gott på Texas longhorn innan showen. Det var en lyckad kväll med världens bästa mamma och syster.

Måndagen bestod av tandläkarbesök på 1 minut och syster. Hon kom till Handen för att hämta mig ett prov till doptårtan skulle bakas. Vi gjorde lite smörkräm, frosties och suggerpaste och vi fick till något som smakade gott men såg inte lika fint ut men kommer bli snyggt när vi gör det slutgiltiga och har en runt form istället för ett hjärta. :D

Idag tisdag saknar jag familjen men på fredag blir det hemfärd igen och då blir det lång tid hemma.. :D Ska träffa kompisar och umgås med familjen men först och främst plugga till tentan det är ju faktiskt instuderingsvecka!


Kommentarer
Postat av: Lauritslotta

Hello admin, nice site you have!

2011-03-10 @ 10:43:36
URL: http://lauritslotta.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0