Glad man kan bli

Hej och hå vad tidern går, idag är det andra duggan känns som om det var nyss som jag hade min första.. Den gick ju super bra med full pott ska jag kunna klara det idag? Jag hoppas verkligen det för får jag 8a till så har jag 16 poäng och kan med glädje plugga till nästa dugga då jag bara kommer behöva 1 poäng för godkänt men har ändå chans att få en 4a om jag skriver fullt igen! Vill inte komma hem och behöva skriva att duggan gick skit, men borde inte göra det vill bara inte ta det för givet!

Man får väll se vad som händer och fötter!

Idag vet jag inte riktigt vad jag har betsämmt har för mig att Malin ska komma över vid 1? hmm ja det får man hoppas för det vore skoj! Annars så blir det inte mycke idag ska med Malin till frisören och sen hem och packa järnet för imorgon blir det älskling!

Livet leker och jag är lycklig!

Kommentarer
Postat av: carina beillon

Va roligt allt låter man blir så glad när man läser din blogg, Sitter här med ett leende på läpparna och bara njuter av att du har det så bra :)

2010-10-05 @ 17:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0