Softish

Sitter hos älsklingen idag, vädret är lite si så där men det spelar inte jätte stor roll faktiskt.. Igår var det resa ner, den är väll som vanligt när man åker tåg (försenad). Men det var ju bara 40 min så man ska väll inte klaga!

Igår blev det kubb för fulla muggar står 2-2 i Mrgan och Nthalie fighten.. Krocket är också uppsatt nu så blir en massa såna spel nu i två veckor och jag gissar att jag kommer gå segrande ur slaget .. Kan ju bli något som kan förfölja mig i generationer... Här bjöds det även på god Sangria och laxtårta!

Idag blir det en tur till Malins fest, ska bli kul att träffa dom från klassen som är där..


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du måste berätta ställningen mellan dig och Morgan



Hälsningar från oss

2010-07-18 @ 23:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0