Småland

Nu har jag varit nere hos älskling ett tag och nu är det dags för en vecka ensama tillsammans.. Hans föräldrar och syster åkte i morse iväg till Spanien och lämnar oss hemma med hus och katter.. En uppgång vid fyra på morgonen har gett mig en slapp dag då jag typ sovit majoriteten av tiden men nu är jag vaken, mittn trötta humör har även gjort att jag nu inte  bara försökt se kung fu panda en gång utan tre... Ska se slutet sen tror jag.

Just nu väntar jag på att mina muffins ska bli klara så att vi kan sätta igång med maten det blir fiskpinnar och klyftpotatis för mig och fiskpinnar och vanlig potatis för älskling... Förretsen lite nytta har vi gjort idag, vi va i Hässleholm och strosade runt i typ 5 min, eller hur älskling? Ne men kanske 20 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0