Resan hem och mötet med en barnvagn

Igår kom jag hem till Muskö igen, känns både bra och tråkigt på samma gång. Saknar att ha älsklingen här samtidigt som jag är glad att vara hos mamma och pappa igen..

Igår var en lagom kul resa upp mot Stockholm, tror jag hamnade i familjevagnen för det var så stört mycket barn.. Jag fick självklart byta plats en gång men det får man räkna med när man är så snål och inte kostar på sig en platsbiljett men nästa gång ska jag ösa ut pengar och det kanske till och med blir x2000 den som lever får se..

I Stockholm möttes jag av en glad syster och en sovande Alba och tillsammans gav vi oss iväg till donken för att få i oss lite föda... En latte och en jordgubb/vanlij paj.. Blev lite prat och skratt innan jag for hem med tåget och avnjöt en härlig middag med mor och far och såg på "farsan" rekomenderar den till tusen kul film med mycket humor.

Kommentarer
Postat av: Jakobmette

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2012-01-02 @ 21:31:10
URL: http://jakobmette.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0