Kampen blev kamperna

Jag skrev ju innan om en kamp som jag och Morgan har den gäller inte bara kubb längre.. Ställningen just nu är:

Kubb: 2-2, med lite dåligt väder har kubb inte varit ett av våra första alternativ.

Badminton: 11-5 till lover, idag har vinden varit med oss nästan hela tiden så vi har spelat en hel del.. Älskling leder men jag tycker att han borde få spela på knäna han har lixom en räckvidd på hundra meter...

Krocket: Har vi inte räknat när vi kört men antar att snutte skulle vunnit om vi räknade.

Alfapet: 2-0 till gullet, han typ fuskar (ne då han har ett bra ordföråd måste jag erkänna!!!!)

Kommentarer
Postat av: Vera

Jag röstade på din sko! fem stjärnor! ^^ du får gärna rösta på min bild men bara om du tycker den är värd det. http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 kram!

2010-07-27 @ 21:07:01
URL: http://suitedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0