kallsup, korv och sorbet

En varm och härlig dag med avslut i regn...

Idag blev det en halvsen morgon, gick upp och åt en god frukost framför friidrotten innan vi bestämde oss för att lira lite kubb (ställningn 3-2 till mogge).. Värmen var het som en stekpanna (varm sådan) och förslaget om att åka till havet var riktigt lockande så vi slängde på oss badkläderna och åkte iväg.. Väl framme på stranden blev det ett långdopp på runt en timme (kastade boll, varandra och fick kallsupar). Det var riktigt mysigt att åka dit, vi avslutade strandvistelsen med några kort och en muffins -mums-..

Home again: friidrott och annat skojsigt stod på schemat, lite badminton blev det också innan magen började kurra.. Lite nervös var jag, jag skulle nämnligen göra korv och stronganoff (eeehh stavas??), men nervositeten gav mig lycka och maten blev super god... proppmätta som vi var blev det en liten paus innan badmintonen drog igång igen (15-9, jag tar igen)..

Gjorde min mangosorbet idag och den blev super god men hade nog föredragit en annan frukt kanske jordgubb (jaja ingen frukt men iaf)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0