Grå söndag

Söndag idag, känns som en riktig slappedag, regnet kommer då och då. Jag sitter i sängen med min data och har top design på på tvn medans älskling sitter framför sin data och spelar..

Men morgonen har varit händelsefylld skulle göra en mouse till snutten som vi skulle äta ikväll men det började med att jag köpt fel grädde och den här blev inte vispad och sen åker älskling till affären för att handla en ny till mig och kommer hem med den och jag gör iordning allt och blandar och precis när jag blandat klart inser jag att jag har en halv dl för mycket grädde (varför kollade jag inte???) aja så nu står en extra gräddig mouse i kylen och väntar på oss..

Dagen kommer bestå av sista avsnittet top design och sen en duel i alfapet innan vi lagar god mat och myser i ren mysanda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0