Bad i havet

Igår blev det ett dopp i havet, vi åkte direkt från Hässleholm där älsklingen varit på en arbetsintervju.. En snabb sväng förbi mitt tillfälliga hem och sen ut till Skummeslöv utanför Båstad.. Såg ju en aning kallt ut med blåst och vågor men efter att ha gått typ 2 mil för att få vatten högre upp än ankeln så var det dags för ett dopp och sen var det klart. Vattnet var varmt och vi låg och guppade i 30 min innan vi tog en muffins och åkte hem.

Måste bara säga att saltvatten är inget för mig, herre gud smakar ju skit om man får det i munnen.. jaja jag vet att man inte behöver simma med öppen mun men herregud att behöva skrapa salt ur näsan och öronen är inte speciellt mysigt det heller. Så saltvatten nej tack men ska jag vara tillsammans med morgan är det bara att le och vara glad..

På kvällen stod taco och V for Vendetta på schemat, god mat och härligt sällskap ledde till en lyckad kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0