Vill hem till hem nr 1 och 2!

Dagen har väll mest fyllts med plugg, skola och lite läsa bok, göra tidningssida och inskrivning av anteckningar! Just  nu sitter jag och kollar på The Island med en från lägenheten, har för mig att den ska vara bra, ska försöka hålla mig vaken 2 timmar kvar.. Ska göra lite frågor och så med snutte älsklingen sen!

Förresten nu när jag läser Internet och WWW ska jag försöka göra om min blogg, men behöver lite mer ideer om hur jag vill ha det bara!

Bara två veckor kvar tills jag åker hem och tre veckor kvar tills jag åker till snutte lutte! mys ska det bli borta från borlänge i ca 2 veckor! Saknar alla så himla mycket!


En bild på älskling! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0