Veckan som kommer!

Måndag: Gym och skola, innan dess blir det en massa plugg. Ska även börja packa
Tisdag: Skola och spinning, massa plugg på det också
Onsdag: skola, redovisning och hemfärd
Torsdag: En underbar dag hemma med hund och en trevlig måltid med föräldrarna (SAKNAR)
Fredag: Dagen med stort D, kent står på schemat. Träffa syster och ha det mys till musik av världens bästa band
Lördag: Hemma med familjen, promenader och umgås!
Söndag: Underbar dag hemma, packa ihop grejsen som ska med till Borlänge...!

Ser verkligen fram emot kent med syster, lyssnar in alla låtar nu kommer bli så super! Gillar att mitt kentfreak till syster fick mig att börja lyssna! Älskar dig syster

Kom precis på att den ända som jag antagligen inte hinner träffa är bror, mycket trist enligt mig! Saknar honom väldigt mycke, svårt att åka dit och kolla fotboll och skit med honom när man bor här.. :D Men kommer hem till kvalmatcherna!

En sån lampa vill jag göra, får fixa ett rum med snutte som den skulle passa i bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0