Tisdag


Första lektionen på veckan börjar om 50 min, är inte så pepp känner att jag kommit igång bra med plugget hemma så jag vill inte gå.. Men ska iaf träffa malin om en halvtimme och sen är det skola och efter det spinning.. Ska se om jag kanske unnar mig en semla dagen till ära eller om jag är för lat på spinningen och får nöja mig med en banan! :p

idag har jag läst Arne Heines (20 sidor), skrivit psykologi hemtentan och jobbat med ordbilderna.. Känner mig nöjd faktiskt.. ikväll blir det arbeta med loggan som gäller. Ska försöka fixa frimäkslooken till mina ordbilder också!

Annars idag så saknar jag min snutte och min familj massor! men snart är det hem hem hem och sen är det snutte snutte snutte! två veckor ifrån Borlänge! Gillas!

puss hej


Sweeeeeeeeeeeeeet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0