Klantigt värre

För några dagar sen när jag skulle föra över lite fler avsnitt av How I met your mother till min data från min bärbara hårddisk.

Jag kopplar in den i kontakt uttaget och letar fram USB sladden och kopplar in den! Drivrutinerna uppdateras och jag ska in på min dator och öppna disken men där var ingen! Grips av panik och ringer pojkvännen han gnäller lite på Windows 7 och jag blir irriterad och lägger på. Paniken sprider sig och jag betsämmer mig för att gå till rumskompisen och be henne testa den, plockar ihop alla sladdar och inser då att hårddisken inte suttit fast i datan. Fundersamt följer jag sladden som visar sig tillhöra min datamus. Glädjen sprids och jag ringer snabbt upp killen och ska berätta hade dock glömt att han var irriterad för att jag bara lagt på. Det roliga blev ganska tråkigt, han skrattade inte alls men förstår fullständigt. Förlåt snutte!

Puss och hej!


En korrekt bild av mig (not)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0