Städning med små vänner

Idag har jag  varit riktigt duktig, jag har storstädat rummet och känner mig riktigt nöjd. Gick bra har dammat och dammsugit och jagat kryp..

Det humoristiska var att jag i min jakt på krypet fick för mig att det var en vägglus, paniken steg inom mig måste få tag i djuret.. Ringde mamma i panik och försökte få info om det var en vägglus eller inte, hon trodde inte det men gav mig rådet att fånga den. Hittade den tillslut och hämtade en burk att lägga den i och begav mig iväg mot Siw. Påväg dit började jag tveka, det skulle väll omöjigt kunna vara en lus? Mötte iaf Siw och visade upp den och hon sa snabbt nej och det lilla krypet fick komma ut i det fria. '

Gud vad skulle hon tro, jag verkar ju helt psyko. Men vem skulle inte känna sig orolig då man googlar på det och läser "dom kommer fram på natten för att bita människor".. Hallå låter ju som vampyrer fast små.

Kommentarer
Postat av: Buseknuse

Haha min fina bula :) Inte finns där väll vägglöss. Varför i alsin dar skulle dom vilja bo med DIG? ^_^



Jag skojar bara. ALLA skulle vilja bo med dig, och hade jag bara haft en fin liten budget så hade jag utan tvekat flyttat upp till dig för att ALLTID vara dig nära. Hoppas innerligen att du får en mycket sköt dag imorgon med och alla dagar framöver det. Nu ska jag aldeles strax sova. Lite väl sent att vara uppe nu. ÄLSKAR DIG. Vi ses snart såklart :) Älskar dig.

2010-08-31 @ 01:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0