Borlänge

Efter en härlig sommar med världens underbaraste familj är det dags att börja i skolan igen. Kändes tungt att åka hemifrån idag, fick skjuts av pappa till Ösmo och begav mig tillsammans med älsklingen och Emma in mot stan. Blev ett tårfyllt kramkalas hemma innan vi åkte, tårarna kommer när jag tänker på det. Saknar dom så otroligt mycket.

Efter att ha lämnat av Snutten så begav jag mig till tåget och började min resa, gick faktiskt strålande bra fick behålla min plats hela resan så det är inte fy skam. Vandrade från tåget till lägenheten där jag mötes av en nyinflyttad, hon verkar riktigt snäll så det ska nog bli bra det här.

Just nu så har jag precis stängt ner första avsnittet av tre kronor där dom faktiskt efter 3 minuter nämner min hem ö Muskö.

Vill tacka min underbara familj för den här sommaren och hoppas att dom har njutigt av den den lika mycket som jag har gjort. Ne nu vill jag bara hem och krama om dom, förut hittade jag en lapp som syster hade smuglat ner hon är den bästa systern som man han ha. Hon blir ju inte mindre underbar när hon har världens sötaste Alba!

Ne nu ska jag prata med mamma och sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0