Plugg och tenta

Long time no blogg som man brukar säga..

Ett tecken på att en blogg börjar dö ut är att man har ett inlägg om att man har slutat blogga men ska snart börja igen.. Det här är inget sånt inlägg!

Jag har haft fultl pp med tenta plugg och rapportskrivning, de sista veckorna har jag i stort sätt pluggat 12 timmar om dagen. Kul kul men jag skyller på adlibris som segade sig med böckerna till kursstarten så jag inte kunde börja innan..

Imorgon är det tenta, 8-12 och jag är sjukt nervös ska försöka sova snart så hjärnan inte är söndertrött imorgon klockan 8.. Ett litet samtal med älsklingen ska jag hinna med tror jag allt!

Dagen har inte varit så händelserik: tvätta, plugga och laga mat... jiippii! Imorgon hoppas jag på bowling eller något skojsigt med några från klassen kanske lite singstar..

Snart bara redovisning kvar sen är det nästan en vecka off som jag ska spendera med älsklingen!

sov så mumsigt!


I slutet på bron väntar frihet och älsklingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0