kuligt värre!

Kvällen fyldes precis som jag ville med bowling i roligt sällskap, som vanligt va jag absolut inget att skryta om i rännan satt den ordentligt näst intill varje gång.. självklart om man slår en strike så är det på andra slaget och då räknas det lixom inte...

När bowlingen sted mot sitt slut började de pratas om bio, den ligger precis bredvid så det va ju inte så konstigt... pratet ledde till att jag, ida och pernilla sprang och köpte biljetter till alla som skulle med så av 12 blev vi 8, för att kunna sitta bredvid varandra blev det rad 3 men fullt synligt.

Filmen va bröllops fotografen, sjukt kul med skratt ständigt i filmen.. bra gjort. Älskar svenska filmer det är bara för underbara. 

Nu sitter jag här med en kopp kaffe och har precis kollat igrnom idol, Nicklas va inte den som skulle åkt ut.. idag va det faktiskt Erika.. det hon gjorde idag är något som det borde vara dödsstraff på, hon förstörde en så klockren låt.. vart är musikvärlden påväg.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0