Från pappersbruk till helg

Idag är det nästan helg.. bara en dag kvar och det är inte vilken dag som helst utan fredag! Fredagen innebär för min del till skolan vid 9 för att skicka offertförfrågan till ett tryckeri och sedan vid 12.40 åka till ett pappersbruk utanför Falun och glutta hur man gör papper och annat skojs!

Efter pappersbruket är det väll hem och plugga, har även nu betämmt mig för att steka pannkakor för att fira att veckan är över och att helgen börjar..

Helgen består av firande av Karolina och efter det kårkväll med klassen, annar kommer helgen vara väldigt lugn ska försöka vara lite energirik och städa eller något! Men det löser sig.. På Söndag måste även en kanelbulle inhandlas, det är ju kanelbullens dag den 4 oktober.

Ne nu väntar jag på att mamma ska rina mig hon följer ju idol och mellan 8 och 9 vill jag helst inte störa!

Kram

Kommentarer
Postat av: Korken

Tack för påminnelsen av kanelbullens dag. Nu måste jag verkligen baka kanelbullar också :P



Love you. SesSes.

2009-10-03 @ 13:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0