Veckan!

Hela helgen har varit mycket jul. Jag har handlat lite julklappar, julstädat ordentligt i rummet (måste tyvärr göras en gång till), bakat julgodis och promenerat i centrum och kupolen. Borlänge har även förgyllt min julvardag med en massa snö, det började falla igår och sen har det nästan inte slutat! Härligt.

Nu är det inte långt kvar till hemfärd
Tisdag (idag): ledig, ska till skolan och fixa med inlämningarna och sen blir det hem och skriva in lite anteckningar på datan. Dagen kommer avslutas med träning, stickning och serier. '
Onsdag (imorgon): skola mellan 8 och 15 sen ska jag eventuellt sitta kvar lite i skolan. Sen blir det hem och börja packa.
Torsdag: (övermorgon): skola mellan 10 och 12 minst sen blir det träning och packa det sista
Fredag: Överövermorgon): klippning, packning och skola mellan 13 och 15 följt av tåg till stockholm träffa mia och åka hem och vara hemma för resten av livet, hade kunnat hoppas på det iaf!

puss hej nu ska jag till skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0